Jak zaskoczyć klientów i zainteresować ich ofertą?

12 kwietnia 2021 Autor info Wyłączony

Przychodząc do biura turystycznego zazwyczaj widzimy kilka map rozwieszonych na ścianach, a na nich może znaleźć się kilka szpilek, które wskazują, w którą stronę udamy się z takim biurem podróży. Jednakże jak zaskoczyć klientów i zainteresować ich nie jedynie oferta, ale też firmą? Można w tym celu użyć posadzki żywiczne, w których można zatapiać pojedyncze elementy. Najczęściej w posadzkach żywicznych znajdziemy zalane opiłki metalu, drobne paski albo też kamyczki naturalne, ale można również stworzyć specyficzne wzory albo nawet reklamę firmy i zalać ją odpowiednią mieszanką żywic, aby była widoczna spod takiego lakieru. W przypadku biura podróży na posadzce może znaleźć się mapa świata albo też plan wycieczek ze zdjęciami lub ich podobiznami, najciekawszych obiektów w danych miejscach, jak na przykład piramidy w Egipcie oraz wieża Eiffla w Paryżu. Taka posadzka z pewnością zainteresuje bardziej klientów niż posadzki przemysłowe pokryte dywanem, które mają jedynie leżeć i estetycznie wyglądać. Warto postawić na innowacje, bo wielu klientów ceni sobie firmy, które w nowoczesny sposób docierają do klienta. Istotna jest także aranżacja biura, bowiem to ona jest widoczna na pierwszy rzut oka, a ocena wizualna jest robiona przez klienta podświadomie i wystarczy jeden element, by go do siebie zrazić lub zachęcić. Na pewno wykonanie ciekawego wzoru na podłodze go zaintryguje na tyle, iż zostanie on w placówce, nawet jeśli do stanowisk stworzy się kolejka. Trzeba także dopasować do tego pomysłu ściany. Na pewno namalowanie albo powieszenie mapy świata lub każdego kontynentu oddzielnie nie zaszkodzi, a oczekujący klient będzie miał na co popatrzeć. Możemy także zakupić obrazy i duże plakaty pokazujące najciekawsze zakątki świata, ale całe pomieszczenie utrzymać w stonowanej i ciepłej kolorystyce.